Pacea Ta

Doamne ieri am adormit cu teama pana am reusit sa ma linistesc si mi-ai trimis pacea de care aveam nevoie. Eu sunt copilul tau si asa vreau sa raman, nu as dori sa ajung pe cai gresite.

Astazi in timp ce iti spuneam ce ma nelinistea spre sfarsit ti-am simtit prezenta si am plans, caci m-ai linistit, nu m-a interesat cine ma vede, caci erau lacrimi de fericire.

Ce placut este sa Te simt, si acum in inima mea este Craciun in fiecare zi.
Doamne fa-ma mai buna, leapade-ma de acele pofte care nu-ti fac cinste, ajuta-ma sa pot ierta, sa nu mai judec, sa nu mai fiu nevoita sa mint.

Am ajuns sa fiu mai calma fiindca Te-am cunoscut, fiindca ma pazesti, Doamne imi pun viata in mainile Tale, pune-ma acolo unde ai Tu trebuinta de mine.
Doamne te iubesc din toata inima.

Amen!
24.10.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

