De trei ori

Doamne varsa-Ti puterea si topeste toata necredinta, fa-i sa inteleaga calea Ta e singurul drum, umple-le viata de iubire.
Deschide-ti bratele si da-le mangaierea Ta, fa-i sa Te cunoasca cum mi Te-ai aratat.
Ma rog pentru cei carora le este sete si n-au simtit atingerea Harului Tau.
Ma rog ca toate drumurile sa fie luminate, scoate-i din intunericul care le este comod, fa-i vestitorii Tai.

Amen
20.10.2011

Doamne nu ti-am cerut dovezi fiindca Te-am simtit, eu sunt implinita acum ca Te-am cunoscut. Ma rog sa-l aduci mai aproape pe Mircea de tine, sa-mi fie alaturi. Ma rog ca familia mea sa-ti simta Harul Tau si sa-l merite.
Calauzeste pasii celor care au bunuri lumesti ce nu le apartin si sa ajunga unde le este locul.
Doamne eu imi pun credinta in mainile Tale si ma las modelata de ale Tale maini.

Amen

Inainte aveam un gol si nu stiam de ce eram deprimata, acum ca Te-am gasit sunt asa de fericita ca Te-ai coborat sa ma privesti.
Implinirea mea sta in ce-mi harazesti si-n lacrimile si zambetele si-n caldura si-n ploaia si-n prezenta Ta.
Doamne eu te iubesc si-o voi spune pana cand voi fi demna de prezenta Ta si dupa.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

