Gand pentru Dumnezeu

Pe carari umblate Tu m-ai purtat,
Semne mi-ai lasat la tot pasul
Sa nu ratacesc si sa Te fi uitat.

Minunile tale mi le-ai aratat,
Doar sa Te aud, simt si recunosc
Acum stiu ca Tu esti viu si pe veci laudat.

De intrebata voi fi, eu voi zambi
Ca al meu Dumnezeu ma iubeste
Cu bratele deschise m-a iertat fara a se clinti.

Cand sunt singura El imi vorbeste,
Cand am dureri El mi-e alaturi,
Cand sunt vesela El ma iubeste.

Deschideti-va inima, de-L primiti,
El ne vorbeste prin tot ce ne inconjoara
Caci El ne aude de-ndata ce-L rugati.

Nu mai sta, caci El ne cheama
Vremea a sosit, vestete-L in lume
Ai lui copii sa fim impreuna.

Amen
Bucuresti, 19.10.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

