Clipe de partasie

Tata iti multumesc pentru incercarile Tale, ca reusesti sa-mi prelungesti clipele noastre de partasie si faci ca dragostea mea sa creasca.

Iti multumesc pentru zapada care a adus un aer curat in viata mea, de mult n-am mai vorbit si acum ti-am ascultat cantarile ce Te vestesc, Doamne esti mantuirea mea.

Ma rog sa-mi stergi pacatele prin sangele Fiului Tau, da-mi odihna, caci acum cand sunt obosita eu ma regasesc in Tine si stiu ca am de invatat ca sa-mi gasesc pacea.

Imi pun viata si nadejdea in mainile Tale.

Doamne te iubesc!

Amen

13.02.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

