Multumire

Doamne iti multumesc ca ai grija de mine si faci in asa fel incat sa merg in casa Ta, imi raspunzi si imi incalzesti inima.

Vreau credinta mea sa creasca si sa pot darui din ceea ce mi-ai oferit, doresc sa fac ca lumea sa Te cunoasca, sa aiba aceeasi sete care mi-ai dat-o.

Indreapta-mi pasii acolo unde as putea sa fac un bine, sa aduc un zambet, o alinare, si propune-ma in locurile unde Tu stii bine ca as putea sa duc pana la capat vointa Ta.

Imi este asa de usor sa iti vorbesc, inainte credeam ca daca repet aceleasi rugaciuni, Tu ma vei asculta mai atent, dar am realizat ca fiecare discutie este ceva nou, si nu poate exista alta la fel, incet-incet imi descoper noi dorinte, care stiu ca Tu mi le-ai trimis, intrebari la care astept raspunsuri, dialoguri care inainte nu le-as fi purtat.

Totusi e ceva ce nu se schimba dragostea ce ti-o port, poate, doar se transforma in ceva mai mare si ajunge sa dea pe afara sa o impartasesc si celorlalti.

Stiu ca mi-ai batatorit calea, eu doar incerc sa deslusesc care sunt pasii de urmat.

Imi doresc sa iti aud glasul asa cum o faceau in trecut proorocii, si stiu sa am rabdare, caci vremea aceea va sosi odata, cand voi cunoaste cuvantul Tau, si voi putea sa aud.

Doamne trimite-mi Duhul Sfant sa ma indrume, Doamne te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

