Marturisire

Doamne Tu m-ai chemat de multa vreme, dar eu am fost mult prea preocupata de alte lucruri ca sa Te caut si sa stiu ca Tu mi-ai purtat de grija, m-ai iubit chiar si atunci cand Te-am respins si am cautat alte posibilitati ale existentei.

In tot acest timp eu am fost surda si oarba si nestiuitoare, chiar si atunci cand m-ai chemat la Tine eu n-am stiut sa apreciez ce mi-ai oferit. Tu m-ai primit cu bratele deschise, in clipele cand eu rataceam intre credinte si biserici, in clipa cand eu m-am desprins din mine si am ajuns la Tine, mi-ai aratat bunatatea Ta, caldura si pacea si lumina. Dara eu am revenit pe pamant si am continuat sa pacatuiesc, fara sa stiu de existenta unor pacate pe care le faceam.

Mergeam in casa Ta, ca apoi sa scot ochii celor care n-o faceau, iti dadeam zeciuiala ca apoi sa-i cert pe cei care nu tineau seama, dadeam lucruri sau “ajutam” sarmanii ca apoi sa am cu ce ma lauda, judecam fara sa stiu vorbele Tale: nu judeca ca sa nu fii judecat. Imi placea sa ma ascund in spatele minciunilor pentru a ascunde niste adevaruri incomode, care ar fi deranjat pe asa zisii prieteni, care nu m-ar fi inteles. Azi o minciuna, maine alta, si atata timp cat ma stiam “pura” ma incredeam ca eu nu am pacatuit nimic si atata timp cat n-am ucis, n-are ce sa mi se intample rau.

Dar Tu mi-ai dat lacrimi si umilinte, si ma bucur ca ai facut-o, din dureri, incet incet am inceput sa ma indrept catre Tine, mi-a luat trei ani sa Te aud, sa realizez ca in tot acest timp, Tu ma iubesti, si m-ai iertat si mi-ai aratat caldura Ta, iubirea Ta.

Acum Te caut si Te simt prezent in tot ce ma inconjoara, acum inteleg cuvintele ca Tu esti VIU, acum incerc sa deslusesc mesajele tale in muzica, in vreme, in a face bine fara a spune nimanui de aici, in a Te cauta fara sa-mi pese de ce cred ceilalti, in a Te marturisi fara sa-mi pese ca-mi pierd prietenii.

As dori ca si cei apropiati mie sa Te inteleaga si sa Te caute, as dori sa le deschizi inima si sa Te primeasca, sa-i faci demni de sacrificiul Tau, sa-ti urmeze calea care ne-ai pregatit-o.

Doamne fa-ma demna de imparatia Ta si primeste-ma alaturi de cei ce Te iubesc.

Doamne eu Te iubesc si o marturisesc. Multumesc pentru suferinta ce mi-ai dat-o ca sa Te cunosc. Acum eu sunt fericita si incerc sa zambesc ca ceilalti sa ma intrebe de ce sunt fericita si raspunsul este atat de simplu: Dumnezeu ma iubeste.

Amen

18.10.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

